
| Datum: | 10.12.2006 12:34 |
| Name: | The Fish |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @Bosshartttt!!! düschtere Metal Sound!!! Isch nöd schlächt. Wer no Musig für i d'Garderobe! | |
| Datum: | 8.12.2006 10:32 |
| Name: | "RED"tzigrund Fan |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| Die geile Stüehl gsend e so guet us!!!! Wuoooooohhhhhh, haaaaaaahaaaaa | |
| Datum: | 5.12.2006 13:13 |
| Name: | the FCatZ |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| aha verstahn....spitzespiel gege dä abstieg in aarau! buah............. ei stadt ein verein!!! | |
| Datum: | 4.12.2006 12:12 |
| Name: | laebison |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @chätzli mues ich dir das nomal erkläre... abgrächnet wird ENDI saison... | |
| Datum: | 4.12.2006 7:52 |
| Name: | the FCatZ |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| he kummerpurschte us em hardturm!!! ihr händ ja en riese lauf mit em krasssimir.....harr harr! ei stadt ein verein!!!! | |
| Datum: | 2.12.2006 12:15 |
| Name: | DaRaFF |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| Super.... Links gönd nid.. grr Blog: http://daraff.blog.ch Homepage: daraff.ch | |
| Datum: | 2.12.2006 12:14 |
| Name: | DaRaFF |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| Gugus... isch würkli es Hammergeils Spiel gsi! Das sind wieder mal positivi Emotione gsi und me weiss, warum me Hockey spillt :-) Ich ha mal en Blog über d Ice Dukes (us minere Perspektive) agfange... wer Luscht hät, cha ja mal drigüggsle -> Blog DaRaFF Und wenn ihr noch lustiges Zeugs habt, bitte auf meiner Homepage raufladen -> Homepage DaRaFF | |
| Datum: | 1.12.2006 15:41 |
| Name: | the cat |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| he thomas? du noch leben? ich mir sorgen machen!!! | |
| Datum: | 1.12.2006 1:45 |
| Name: | laebison |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @#57 wow, was für en Reim... Schiensch mir ja rächt vörig Ziit zha, i dim neue Job... | |
| Datum: | 30.11.2006 16:53 |
| Name: | Bossi |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| Wow Buggi, echt poetisch.......... | |