Auktion
HIS Auktion - die neue Auktionssoftware. Erstellen Sie ein eigenes Auktionshaus.

Gästebuch

Ihr Eintrag:

Code:
Ihr Name:
Ihre E-Mail:
Ihre Homepage:
Kommentar:
Vorherige Einträge | Weitere Einträge

Datum: 20.12.2006 19:58
Name: Fleisch schnider
Homepage:
Kommentar:
@ Dukes: Los Jungs, morn müend 2 Punkt ane!

SAFFTÄÄÄÄ....


Datum: 20.12.2006 13:06
Name: The Fish
Homepage:
Kommentar:
@Stephan: ebe genau...!


Datum: 19.12.2006 20:42
Name: Stephan
Homepage:
Kommentar:
@totemürgeli: Farb bekenne, suscht nöd poschte. Danke.


Datum: 19.12.2006 12:40
Name: The Fish
Homepage:
Kommentar:
@totemürgeli: mues ja grausam gsi si....


Datum: 19.12.2006 7:44
Name: totemügerli
Homepage:
Kommentar:
...tja fish, wenn du den samstag erlebt hättest, dann hättest du die wahren memmen erlebt.....
...falls ihr noch kein geschenk habt, saisonkarten der dukes, memmen on ice!!!!


Datum: 17.12.2006 13:12
Name: The fish
Homepage:
Kommentar:
@totemügerli: was bisch du dänn für e memme....?


Datum: 13.12.2006 14:40
Name: totemügerli
Homepage:
Kommentar:
....was isch denn das für e umweltverschmutzig uf eusere page?
he webi, nimm dä schrott use! susch chunnt ja jede mit irgendeme scheiss!!

danke


Datum: 11.12.2006 13:26
Name: Blindschliche
Homepage:
Kommentar:
Dir stahn ich jetzt dänn ufs Ghüüs. Nei, viel lerne und immer Prüefige! Hoffe, mer gsend üs am Samschtig Abig zu Spiel und Trank! Bisch ja hoffentli au derbi oder? Wobi, für en Schnägg isch das ja e riesigi Strecki uf Dielsdorf!!!!


Datum: 11.12.2006 12:37
Name: Schnägg
Homepage:
Kommentar:
@Blindschliche
Wo stecksch dänn du?


Datum: 11.12.2006 8:53
Name: Sniper
Homepage:
Kommentar:
Super Jungs, 5 Game's, 6 Pünkt und 6te. Wer hätte das gedacht.