
| Datum: | 22.8.2006 8:05 |
| Name: | Sniper |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| Wau, von jetzt an backen wir nur noch grosse Brötchen! | |
| Datum: | 21.8.2006 19:40 |
| Name: | Stephan |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @Dukes: Folgende Testspiele wurden definitiv vereibart: - 08.10.06 14:30 Uhr Ice Kwaks Heim - 13.10.06 22:00 Uhr Ice Kwaks Auswärts Bäretswil - 14.10.06 14:00 Uhr Jolly Roger Ausw. Wallisellen - 19.10.06 21:00 Uhr Pinguin Jets Auswärts Dielsd. - 20.10.06 21:00 Uhr Jolly Roger Heim - 27.10.06 20:45 Uhr Pinguin Jets Heim | |
| Datum: | 21.8.2006 16:34 |
| Name: | Stephan |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @Cat: Euses Stadion, euse Verein, eusi Farbe.... Sorry, aber gange nöd in Sektor für Arme-Leute respektive i West-Estrade.... Eimal Ost-Estrade, immer Ost-Estrade. Gnüess dä Sitz a dr Sunne, bald löset mir eu ab!!!! @Laebison: Häts Spass gmacht am Chrüez? | |
| Datum: | 21.8.2006 14:22 |
| Name: | laebison |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @cat mir händ au party gha... hammermässig... | |
| Datum: | 21.8.2006 9:59 |
| Name: | the cat |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| He steph am derby gsi? mit em laebison? also mir händ party gha........ | |
| Datum: | 18.8.2006 8:06 |
| Name: | Mr Cool |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| nä äh..... | |
| Datum: | 18.8.2006 7:42 |
| Name: | the cat |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| ...nö, hämmer nöd.....du? | |
| Datum: | 18.8.2006 7:27 |
| Name: | Mr Cool |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| Händ IHR nüt gschiits zschribe? Lahme Hufe! | |
| Datum: | 17.8.2006 12:40 |
| Name: | Stephan |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @laebison: Han ihne geschter am 19:43 Uhr zrugg glütet. Aber ebe, isch nume e Combox cho... | |
| Datum: | 17.8.2006 10:55 |
| Name: | laebison |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @steph du würdsch gschieder mal s'telefon id hand neh und alüte, statt nume uf de tastatur umeztrucke... | |