
| Datum: | 16.8.2006 17:15 |
| Name: | Stephan |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @Cat: Demfall nomol nöggi gha, alter Schwede. @Rescht: Will würklich niemert meh schriebe? @Bossy: Updäte, Updäte, Updäte, Updäte.... | |
| Datum: | 16.8.2006 14:45 |
| Name: | the cat |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| .......und die Daten stimmen auch nicht vom weekend....... Hallo Bossy!!? | |
| Datum: | 16.8.2006 8:28 |
| Name: | the cat |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @stephan: niente mama mia!!! hilfe...... | |
| Datum: | 14.8.2006 20:45 |
| Name: | Stephan |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @Dukes: Zwei von drei Testgegner sind bekannt und die Spiele wie folgt vereinbart worden: - 08.10.06 14:30 Uhr Ice Kwaks Heim - 13.10.06 22:00 Uhr Ice Kwaks Auswärts Bäretswil - 19.10.06 21:00 Uhr Pinguin Jets Auswärts Dielsd. - 27.10.06 20:45 Uhr Pinguin Jets Heim | |
| Datum: | 14.8.2006 20:37 |
| Name: | Stephan |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @Cat: Tja, dä Georgi isch ja in Texas und sin weiche Brüder dä Jeff, han ich leider nöd troffe. Han es passends T-Shirt im Gepäck gha: Green Day - American Idiot. Wenn Bscheid weisch.... @Cat II: Hesch jetzt olle Italo Brut in Petto? Solo Mama mia.... | |
| Datum: | 14.8.2006 16:44 |
| Name: | the cat |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| bim weiche george? na proscht, di sind mir chli z doof det une!! ich bin bim weiche berlusconi gsi..... | |
| Datum: | 14.8.2006 16:08 |
| Name: | Stephan |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @Cat: Jungs Büsi. Wo bisch dänn gnau gsi? Ich bin in Mami äh Miami gsi. Souht Beach, wenn Bscheid weisch. | |
| Datum: | 14.8.2006 13:07 |
| Name: | the cat |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| ps: au e tolli startsiite uf dä dukes page.....sid wuche! PLEASE MTV: pimp my homepage!!!! | |
| Datum: | 14.8.2006 13:05 |
| Name: | the cat |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| ja säg nüt! mal chli i dä ferie gsi und scho lauft nüt meh...... | |
| Datum: | 14.8.2006 11:47 |
| Name: | Stephan |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| Leck, han ja richtig viel verpasst.... Sind alli no ume, oder was isch los mit eu?????? | |