| 6.4.2008 | gröster fan sämy aus balzers |
| gega altstäta simmer scho weder die lüteschta gse all eni clubs hen gär ka fans altstäta= schlecht balzers altstäta 1:0 |
| 4.4.2008 | die besta fans samy michi yannick aus Balzers |
| Der Fc Balzers isch ganzklar in Finale sie hen deschner i thöl kschossa im elfer FcB FcB FcB |
| 4.4.2008 | gröster fan sämy aus Balzers |
| USV isch guat und recht solang sie spelen grota schlecht!! im halbfinale sind mir klar die lüteschta gse lüter als alli eschner zemma sämy michi und yannick |
| 3.4.2008 | Fan aus Balzers |
Super gseh geschter. Endleg häts wedermol zumna Sieg glanget Jäz gohts am 30. April uf Vadoz is Finale. Also Fans auf noch Vadoz und Hopp Balzers |
| 24.3.2008 | Directore Hotel Sessa aus Sessa |
| Mille Grazie, seit ganz nette Jungen und bisse zum nechste Male! Ciao a tutti! Eure Amico ![]() |
| 19.3.2008 | Duden |
| seid seit seid seit |
| 19.3.2008 | jennifer aus balzers |
| ihr seit so so cool |
| 17.3.2008 | balznerin =) |
| das isch den d websita vom FC BALZERS... |
| 17.3.2008 | ... aus Wil |
| Vaduzer nie wieder, lutscht unsre Glieder;) |
| 16.3.2008 | Anti WIl Fan aus Europa |
| wil,wil scheiss auf wil!!! |