| 07.11.2007 | zuschauer aus balzers |
| und met tränings flis |
| 07.11.2007 | A Junior aus Balzers |
| i gratulier da A-Juniora föra ufstieg und hoff das si jetzt mol met abez istellig id saison gohn |
| 06.11.2007 | B - Junioriin =) aus baLzers - wo sos ? ^^ |
Isch joo voLL di ghammer websita wora .. respect .. voLL s schöö design :P .. lg nr. 17^^^ |
| 31.10.2007 | Kägi René aus Uetliburg |
| als Trainer der A-Junioren des FC Uznach möchte ich mich beim Anhang aus Balzers für die Unterstützung während des Spiels in Ruggell herzlich bedanken. Dem ganzen Team gilt - herzliche Gratulation zum Aufstieg. Für mich als Verantwortlicher der A-Junioren war's eine Selbstverständlichkeit und schlichte Pflicht eines fairen Fussballsportlers auch in Spielen, bei denen es für den eigenen Verein um "nichts mehr geht", sich so zu verhalten. Auch Eurem Trainer Bruno möchte ich gratulieren und wünsche Euch jetzt schon viel Erfolg bei Coca-Cola ...... statt Oktoberfäschtbier ! |
| 30.10.2007 | FC UZNACH A-Junior NR. 9 aus UZNACH |
| Au vo minere site herzlichi Gratulation ad A-Juniore vo Balzers!!! Eui Unterstützig vom spielfeldrand het mich persöndlich , numal zum kämpfe motieviert, und das isch allne so gange vo eus! Aber mol 1. Gu zieh müemer! Liebi Grüess A-Junior us Uznach |
| 30.10.2007 | A Junior |
| uznach mir versprechen eu das mir dom blieben aber ihr versprechen üs das ihrs dena tschügger weder versauen ;) |
| 30.10.2007 | sera us balzers |
| i ka mi dera maneg nur aschlüssa: OKTOBERFÄSCHT isch hammer gse. Wär echt genial, wenns es nögscht johr weder gäbt! |
| 29.10.2007 | JUNIOREN A aus Balzers |
| mercii Uznach für euri super Leistig. Ohni eu heten mers nüma gschafft |
| 29.10.2007 | nummer 5 aus fcu |
| 1 zahlt wemer den schono ha=)) peez |
| 29.10.2007 | Oktoberfäscht Fan aus Balzers natürleg |
Bi jo scho a viel fäschter gse, aber so a HAMMERFÄSCHT hane jo scho lang nümma gsäha. Afach GENIAL gse. Wär cool wänn es s`nögscht johr weder gäbt ![]() |