Code:
Gästebuch
 
Name:
Ort:
Kommentar:


29.10.2007 Captain FC Uznach A aus Uznach
  Hej Jungsvom A , gratuliere zum ufstieg und mercii für d unterstützig au wenns für eu gsi ish, het motiviert, wünsh eu viel glück deh obet und lueget dasser gfälligst de bliibet....=)) machets guet...

Gruess us Uznach

28.10.2007 A JUNIOREN aus Balzers
  AUFSTEIGER JUNGS AUFSTEIGER JUNGS WIR SIND ALLES AUFSTEIGER JUNGS!!!!

28.10.2007 fcu
  gratuliere euch zum ufstieg in die coca cola league! schöne grüsse spieler der a junioren des fc uznach! ( war eine geile motivation )

28.10.2007 Schneider Kurt aus FC Schaan
  Hallo FC Balzers

Ich möchte euch nochmal zu eurem 75. Jährigem Jubiläum gratulieren. Was ihr da auf die Beine gestellt habt war sensationell. Dieser Abend bleibt mir noch lange in Erinnerung.

Gruss Kurt Schneider

28.10.2007 A Junioren aus Balzers
  Nur mol so zur info för alle, miar sind id coca cola league ufgstega;)

28.10.2007 sandro aus balzers
  dirndls, mass und a riesa gaudi. muaner unbedingt weder maha. ächt huara geil gse!

28.10.2007 simi aus balzers
  supi oktoberfäscht gse. mahens nögscht johr weder. bitteeeee!!!!!!

28.10.2007 Balzner Patriot aus Balzers
  s oktoberfest isch afach der hammer kse.. geniala alass kse, vorallem dia musiker wo party kmacht händ.
d page isch o super wora, kompliment a der vorstand vom fcb, und kompliment an präsi!

27.10.2007 Balznere aus vo Balzers wo sos
  hey super page isches wora kompliment..und s oktoberfescht isch afach dr hammer gse wär cool wäns nögscht johr o nomol as ge wör..:D

27.10.2007 FCBler
  Super Page !!

Vorherige Einträge | Weitere Einträge