| 29.10.2007 | Captain FC Uznach A aus Uznach |
| Hej Jungsvom A , gratuliere zum ufstieg und mercii für d unterstützig au wenns für eu gsi ish, het motiviert, wünsh eu viel glück deh obet und lueget dasser gfälligst de bliibet....=)) machets guet... Gruess us Uznach |
| 28.10.2007 | A JUNIOREN aus Balzers |
| AUFSTEIGER JUNGS AUFSTEIGER JUNGS WIR SIND ALLES AUFSTEIGER JUNGS!!!! |
| 28.10.2007 | fcu |
| gratuliere euch zum ufstieg in die coca cola league! schöne grüsse spieler der a junioren des fc uznach! ( war eine geile motivation ) |
| 28.10.2007 | Schneider Kurt aus FC Schaan |
| Hallo FC Balzers Ich möchte euch nochmal zu eurem 75. Jährigem Jubiläum gratulieren. Was ihr da auf die Beine gestellt habt war sensationell. Dieser Abend bleibt mir noch lange in Erinnerung. Gruss Kurt Schneider |
| 28.10.2007 | A Junioren aus Balzers |
| Nur mol so zur info för alle, miar sind id coca cola league ufgstega;) |
| 28.10.2007 | sandro aus balzers |
| dirndls, mass und a riesa gaudi. muaner unbedingt weder maha. ächt huara geil gse! |
| 28.10.2007 | simi aus balzers |
| supi oktoberfäscht gse. mahens nögscht johr weder. bitteeeee!!!!!! |
| 28.10.2007 | Balzner Patriot aus Balzers |
| s oktoberfest isch afach der hammer kse.. geniala alass kse, vorallem dia musiker wo party kmacht händ. d page isch o super wora, kompliment a der vorstand vom fcb, und kompliment an präsi! |
| 27.10.2007 | Balznere aus vo Balzers wo sos |
| hey super page isches wora kompliment..und s oktoberfescht isch afach dr hammer gse wär cool wäns nögscht johr o nomol as ge wör..:D |
| 27.10.2007 | FCBler |
| Super Page !! |