| Datum: | 4.9.2007 16:59 |
| Name: | schnägg |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @willy sehr schön..4. drittel hämmer ja au sträflich vernachlässiget.. | |
| Datum: | 4.9.2007 15:58 |
| Name: | laebison |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @willy weisch was, mir gönd doch au wänn nüd isch... de gade hät ja sicher offe... | |
| Datum: | 4.9.2007 12:59 |
| Name: | willy |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| Halt Ihr sind sicher nöd z2te.. ich chum au ohni es wär dänn nüt.... | |
| Datum: | 3.9.2007 22:55 |
| Name: | Schnägg |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| gueti Frag... isch ja aber erscht i 3 wuche...lässig wämer dänn nume zweit de obe stönd.. Haaalloooooo!!! | |
| Datum: | 3.9.2007 18:24 |
| Name: | laebison |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @all ähmm, gömmer das jahr is trainingslager oder verschlafed mir das au? | |
| Datum: | 31.8.2007 22:40 |
| Name: | Schnägg |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| Privatliga.. grins schreib ein mail und ich lade dich ein.. | |
| Datum: | 30.8.2007 22:03 |
| Name: | schnäggefresser |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| i wellere private liga bisch? | |
| Datum: | 29.8.2007 21:27 |
| Name: | schnägg |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| www.Hockeymanager.ch los.. meldet euch an!!! | |
| Datum: | 28.8.2007 19:40 |
| Name: | schotte |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| tja, STIMMUNG sprach der schotte und warf ein konfetti in die luft. | |
| Datum: | 28.8.2007 17:58 |
| Name: | wau |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| wau STIMMUNG........... | |