Gästebuch

Ihr Eintrag:

Code:
Ihr Name:
Ihre E-Mail:
Ihre Homepage:
Kommentar:
Vorherige Einträge | Weitere Einträge

Datum: 4.9.2007 16:59
Name: schnägg
Homepage:
Kommentar:
@willy
sehr schön..4. drittel hämmer ja au sträflich vernachlässiget..


Datum: 4.9.2007 15:58
Name: laebison
Homepage:
Kommentar:
@willy
weisch was, mir gönd doch au wänn nüd isch... de gade hät ja sicher offe...


Datum: 4.9.2007 12:59
Name: willy
Homepage:
Kommentar:
Halt Ihr sind sicher nöd z2te.. ich chum au ohni es wär dänn nüt....


Datum: 3.9.2007 22:55
Name: Schnägg
Homepage:
Kommentar:
gueti Frag... isch ja aber erscht i 3 wuche...lässig wämer dänn nume zweit de obe stönd..
Haaalloooooo!!!


Datum: 3.9.2007 18:24
Name: laebison
Homepage:
Kommentar:
@all
ähmm, gömmer das jahr is trainingslager oder verschlafed mir das au?


Datum: 31.8.2007 22:40
Name: Schnägg
Homepage:
Kommentar:
Privatliga.. grins
schreib ein mail und ich lade dich ein..


Datum: 30.8.2007 22:03
Name: schnäggefresser
Homepage:
Kommentar:
i wellere private liga bisch?


Datum: 29.8.2007 21:27
Name: schnägg
Homepage:
Kommentar:
www.Hockeymanager.ch
los.. meldet euch an!!!


Datum: 28.8.2007 19:40
Name: schotte
Homepage:
Kommentar:
tja, STIMMUNG sprach der schotte und warf ein konfetti in die luft.


Datum: 28.8.2007 17:58
Name: wau
Homepage:
Kommentar:
wau STIMMUNG...........