
| Datum: | 20.8.2007 20:01 |
| Name: | Willy |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| Nei Nei nöd am Pennä, sondern Zrug vo dä Ferie... Los Email Aluegä und................SAFTAE | |
| Datum: | 12.8.2007 12:06 |
| Name: | Schnägg |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| Halloooooo???? Alles am pennen?? Fürwehrmaa sämi..im durisatz?? | |
| Datum: | 7.8.2007 6:39 |
| Name: | schnipsler |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| hast recht pussycat. dafür wird das trainingslager wieder umso intensiver. higgs | |
| Datum: | 3.8.2007 13:25 |
| Name: | the cat |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| ......chrrr die dukes verschlafen mal wieder den sommer!!nett!! laebison wo trainierst du? | |
| Datum: | 3.7.2007 12:08 |
| Name: | laebison |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @DaRaFF du junge maa, mir sind scho sit drü wuche im sommertraining - vermissed dich dete... abmälde chöntsch die wenigschtens... | |
| Datum: | 1.7.2007 2:18 |
| Name: | DaRaFF |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| Wänn legemer wieder los? Han die Saison trainiert :-) | |
| Datum: | 4.6.2007 17:05 |
| Name: | the cat |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| ....die nerved au wenns ruhig sind......! | |
| Datum: | 24.5.2007 19:30 |
| Name: | Willy |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| Wiä Nervt en Luganesi Zürcher.....??? ER RUEFT LUT: HOP BASEL, HOP BASEL... | |
| Datum: | 21.5.2007 20:46 |
| Name: | sniper |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| summerpause.....chrrrrrrr.....chrrrrrrr... | |
| Datum: | 12.5.2007 21:54 |
| Name: | laebison |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @schnägg juhuii, dänn dörf ich sicher bi de biendli mitmache... | |