
| Datum: | 12.5.2007 13:05 |
| Name: | schnägg |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @dukes ich freue mich riesig, künftig in der hummeli-linie spielen zu dürfen... obwohl die bären sicher auch gut sind....:-) | |
| Datum: | 8.5.2007 15:58 |
| Name: | the cat |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| .....lieber guete wind! ps: ich bin dagegen! cu | |
| Datum: | 7.5.2007 21:00 |
| Name: | Stephan |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| Dann hoffemer, dass Madame Etoile, eus doch no gueti Sterne git.... | |
| Datum: | 7.5.2007 16:44 |
| Name: | sniper |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| jups, chindergarte oder was? die gv staht nöd under mne guete stärn!!! | |
| Datum: | 5.5.2007 3:02 |
| Name: | laebison |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @Vorstand werdet ihr die einzige sie wo dete sind....? | |
| Datum: | 4.5.2007 15:17 |
| Name: | the cat |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| tja laebison da häsch du recht! e gv muesch vill früener bekanntgäh um au vorschläg an "vorstand" chönne azmelde...... schad, bin nöd da vill spass!! | |
| Datum: | 3.5.2007 17:57 |
| Name: | #57 |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @Dukes: Die GV findet am Freitag 11.Mai statt. Sorry für Schreibfehler (Mittwoch) in der Mitteilung. Datum 11. Mai ist richtig... | |
| Datum: | 28.4.2007 20:32 |
| Name: | laebison |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @#57 chume a dem abig vo london zrugg, wird wahrschindlich scho 20:30 werde... | |
| Datum: | 27.4.2007 8:41 |
| Name: | #57 |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @laebi... Sorry isch nöd anderscht gange. Mer händ zerscht am 18.Mai welle. Aber wäg de Uffahrt hämmer vorverschobe... Sorry.. Hoffe chasch glich cho... :-) No e schöns Weekend... | |
| Datum: | 26.4.2007 21:43 |
| Name: | laebison |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @#57 sorry, aber das isch jetzt würklich z'churzfrischtig..... | |