
| Datum: | 4.2.2007 21:24 |
| Name: | torminator99 |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| Hey Easy Jungs! 1: ich ha nie gäge eu gspillt. 2: ich freu mi für eu, dass ihr nöd uf mitgliederbiiträg aagwise sind. 3: freu mi für eu, dass er so en soziale aasatz chönnd fahre und hoffe, dass da kei schmarotzer nur profitiered.... 4: lösched doch eifach mini comments, wänners nöd nötig händ. | |
| Datum: | 3.2.2007 19:56 |
| Name: | The Fireman |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| Wünscha eu viel Glück und zwei Pünkt hüt Obig. Bin no mindestens ein bis zwei Wucha out. Bis bald | |
| Datum: | 3.2.2007 0:56 |
| Name: | Stephan |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @Torminator99: Who cares, Mann! Notschliefe für en Föifliber! | |
| Datum: | 2.2.2007 22:17 |
| Name: | Schnägg |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @doofminator Upps... häsch ächt gäg eus verlore?? Wänns dir nüd guet gaht und du möchtsch drüber rede: pfuss-bus vom pfarrer sieber... | |
| Datum: | 2.2.2007 18:38 |
| Name: | laebison |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @cat hey, wieso nur no de topscorer...? a de gv hämmer doch beschlosse gha, dass all a eusem jährliche gwünn dörfed teilha... läck bin ich jetzt sauer!!! @Termite uf "http://www.cgipool.de" chasch dis eigne gästebuech uftue und dete über dini sorge schriebe... | |
| Datum: | 2.2.2007 17:29 |
| Name: | the cat |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| ...tja sperminator.... bei uns kriegt der topscorer geld....ätsch!! | |
| Datum: | 2.2.2007 15:30 |
| Name: | Sniper |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @Tor(r)finator, Spricht da en Niider, oder was? Oder wotsch no öppis abrächne? Intressiert eigentlich niemmerd, also la Din Seich woandersch usse!! | |
| Datum: | 1.2.2007 21:20 |
| Name: | Torminator99 |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| Hallo! Sorry, dass ich hier reinrede. Geile Page. Wirklich gut gemacht. Ein Hinweis zur Statistikseite: Hoffentlich habt Ihr den Jahresbeitrag Eures Topscorers schon eingezogen. Habe gehört, die letzten beiden Clubs in denen Roli gespielt hat, warten immernoch auf seine Mitgliederbeiträge.... Viel Erfolg und Spass auf dem Eis! | |
| Datum: | 1.2.2007 17:35 |
| Name: | schlängeli |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| tja, fettnäpfli!:-) müemmer no über dfinanze rede oder wänn chunsch wieder go spiele? Meh leget mer nümme druf!!!!! | |
| Datum: | 1.2.2007 12:37 |
| Name: | The fish |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @schlängli, mit em unterschied, dass de chrisi au mit vortgschritene alter tüpft bim schüsse... | |