E-Commerce Warenkorb Shopsystem

Gästebuch

Ihr Eintrag:

Code:
Ihr Name:
Ihre E-Mail:
Ihre Homepage:
Kommentar:
Vorherige Einträge | Weitere Einträge

Datum: 22.1.2007 0:03
Name: DaRaFF
Homepage:
Kommentar:
Und namal en Sieg, wo so unerwartet cho isch! Eifach nur geil...

btw @ Mandl: Mir sind imfall nur na 3 Verluschtpünkt hinder de Spitze... eifach so als Tip :-)


Datum: 21.1.2007 23:14
Name: Stephan
Homepage:
Kommentar:
En Sieg wo so unerwartet cho isch. Eifach nur geil!!!


Datum: 21.1.2007 23:08
Name: Alex #17
Homepage:
Kommentar:
EINFACH WUNDERBAR!


Datum: 20.1.2007 3:21
Name: 57 #
Homepage:
Kommentar:
@DUKES.............. "W I C H T I G"
Das nächste Spiel vom Sonntag 21.01.2007 19:30 gegen "Buchs Nord Stars" findet in "DIELSDORF" und nicht in Bäretswil statt!!! Siehe WWW.ZEP.CH Gruss Bugi


Datum: 17.1.2007 17:12
Name: schnipsler
Homepage:
Kommentar:
...dänn würsch du villicht me hebäääää......


Datum: 17.1.2007 16:45
Name: the cat
Homepage:
Kommentar:
Last Update 28.12.06

....häppy new year!!

(stell dir vor ich wäre auch soooo lllaannggssaamm............im tor........!)


Datum: 17.1.2007 16:43
Name: the cat
Homepage:
Kommentar:
........gähn.........

(ach, wenn ich nur längeri ärm hett, chönt ich am verschnipsler sini schüss wo 5 meter zu hoch sind au emal hebe......)


Datum: 17.1.2007 11:33
Name: schnipsler
Homepage:
Kommentar:
@läbertran, aber au nur will de flügefänger wieder dernäbe glanget hät!!!!!!!!!!!!!!!!!


Datum: 16.1.2007 8:24
Name: the cat
Homepage:
Kommentar:
@läberträndli

....extra für dich: danke!!


Datum: 15.1.2007 17:22
Name: laebison
Homepage:
Kommentar:
@the cat
extra für dich, mir händ 1:1 gspielt... zfriede?