
| Datum: | 22.1.2007 0:03 |
| Name: | DaRaFF |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| Und namal en Sieg, wo so unerwartet cho isch! Eifach nur geil... btw @ Mandl: Mir sind imfall nur na 3 Verluschtpünkt hinder de Spitze... eifach so als Tip :-) | |
| Datum: | 21.1.2007 23:14 |
| Name: | Stephan |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| En Sieg wo so unerwartet cho isch. Eifach nur geil!!! | |
| Datum: | 21.1.2007 23:08 |
| Name: | Alex #17 |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| EINFACH WUNDERBAR! | |
| Datum: | 20.1.2007 3:21 |
| Name: | 57 # |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @DUKES.............. "W I C H T I G" Das nächste Spiel vom Sonntag 21.01.2007 19:30 gegen "Buchs Nord Stars" findet in "DIELSDORF" und nicht in Bäretswil statt!!! Siehe WWW.ZEP.CH Gruss Bugi | |
| Datum: | 17.1.2007 17:12 |
| Name: | schnipsler |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| ...dänn würsch du villicht me hebäääää...... | |
| Datum: | 17.1.2007 16:45 |
| Name: | the cat |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| Last Update 28.12.06 ....häppy new year!! (stell dir vor ich wäre auch soooo lllaannggssaamm............im tor........!) | |
| Datum: | 17.1.2007 16:43 |
| Name: | the cat |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| ........gähn......... (ach, wenn ich nur längeri ärm hett, chönt ich am verschnipsler sini schüss wo 5 meter zu hoch sind au emal hebe......) | |
| Datum: | 17.1.2007 11:33 |
| Name: | schnipsler |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @läbertran, aber au nur will de flügefänger wieder dernäbe glanget hät!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
| Datum: | 16.1.2007 8:24 |
| Name: | the cat |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @läberträndli ....extra für dich: danke!! | |
| Datum: | 15.1.2007 17:22 |
| Name: | laebison |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @the cat extra für dich, mir händ 1:1 gspielt... zfriede? | |