E-Commerce Warenkorb Shopsystem

Gästebuch

Ihr Eintrag:

Code:
Ihr Name:
Ihre E-Mail:
Ihre Homepage:
Kommentar:
Vorherige Einträge | Weitere Einträge

Datum: 11.10.2006 23:50
Name: Schnaeggli
Homepage:
Kommentar:
@dukes
Hallooo? Was geht ab? Emotionen ohne Ende? Wuensch der Schlange schoene Ferien...


Datum: 10.10.2006 17:17
Name: Sniper
Homepage:
Kommentar:
He, blendend!!!!! I 2 Tag han ich au 32° Luft und 26° Wasser. Gueti Heireis.


Datum: 10.10.2006 16:47
Name: Schneckeli
Homepage:
Kommentar:
Was isch los


Datum: 10.10.2006 7:29
Name: Sniper
Homepage:
Kommentar:
@stephan, de rescht lauft wenigschtens nöd dervo!
und.......


Datum: 9.10.2006 18:07
Name: laebison
Homepage:
Kommentar:
@bossi
thx, alles ok!!

@steph
vo jetzt a dörfsch du mis 20gi ha... es riese susi... :o)
auf jetzt, am fritig gahts wieter!


Datum: 9.10.2006 18:03
Name: Bossi
Homepage:
Kommentar:
@alle: Also,....es isch vollbracht. Neu Spielplan uf em Server...Wer no Fehler findet....bitte mälde


Datum: 9.10.2006 16:36
Name: Stephan
Homepage:
Kommentar:
@Sniper: Nimm dini Kritik zur Kenntnis. Stah zu minere Entscheidig, vor Spielende z'gha. Finds persönlich schad, dass mir als Mannschaft, immer nonig wieter sind. Han es Zeiche welle setze.
@Dukes: Falls öpert Konsequenze für mis Verhalte wott fordere, bitte an reschtliche Vorstand stelle.


Datum: 9.10.2006 15:57
Name: sniper
Homepage:
Kommentar:
sportlich gseh nöd schlecht. 8:2 Sieg geschter.


Datum: 9.10.2006 15:46
Name: Fan
Homepage:
Kommentar:
Und wie lauft's bis jetzt?


Datum: 9.10.2006 13:17
Name: sniper
Homepage:
Kommentar:
inkognito oder was?