
| Datum: | 11.10.2006 23:50 |
| Name: | Schnaeggli |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @dukes Hallooo? Was geht ab? Emotionen ohne Ende? Wuensch der Schlange schoene Ferien... | |
| Datum: | 10.10.2006 17:17 |
| Name: | Sniper |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| He, blendend!!!!! I 2 Tag han ich au 32° Luft und 26° Wasser. Gueti Heireis. | |
| Datum: | 10.10.2006 16:47 |
| Name: | Schneckeli |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| Was isch los | |
| Datum: | 10.10.2006 7:29 |
| Name: | Sniper |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @stephan, de rescht lauft wenigschtens nöd dervo! und....... | |
| Datum: | 9.10.2006 18:07 |
| Name: | laebison |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @bossi thx, alles ok!! @steph vo jetzt a dörfsch du mis 20gi ha... es riese susi... :o) auf jetzt, am fritig gahts wieter! | |
| Datum: | 9.10.2006 18:03 |
| Name: | Bossi |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @alle: Also,....es isch vollbracht. Neu Spielplan uf em Server...Wer no Fehler findet....bitte mälde | |
| Datum: | 9.10.2006 16:36 |
| Name: | Stephan |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @Sniper: Nimm dini Kritik zur Kenntnis. Stah zu minere Entscheidig, vor Spielende z'gha. Finds persönlich schad, dass mir als Mannschaft, immer nonig wieter sind. Han es Zeiche welle setze. @Dukes: Falls öpert Konsequenze für mis Verhalte wott fordere, bitte an reschtliche Vorstand stelle. | |
| Datum: | 9.10.2006 15:57 |
| Name: | sniper |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| sportlich gseh nöd schlecht. 8:2 Sieg geschter. | |
| Datum: | 9.10.2006 15:46 |
| Name: | Fan |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| Und wie lauft's bis jetzt? | |
| Datum: | 9.10.2006 13:17 |
| Name: | sniper |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| inkognito oder was? | |