
| Datum: | 28.9.2006 13:17 |
| Name: | The Butcher |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @Schnägg: Dämfall Feriä für Seniorä...Schöni Feriä! | |
| Datum: | 28.9.2006 9:32 |
| Name: | Schnägg |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @fleischchügeli Ich wird nöd, ich bischo lang... flüchte id ferie... | |
| Datum: | 28.9.2006 9:26 |
| Name: | the Butcher |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| Nei Dä Schnägg isch nöd däbi....... Was isch los wirsch Aaaalt | |
| Datum: | 28.9.2006 9:19 |
| Name: | Schnägg |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @dukes Ich wünsch eui e genials Weekend!!! Machet eusem Ruef e kei Schand!!! Das heisst: Gäbet Gas!!! Känne chunt vorem 6si vom Usgang zrugg, ufem Iis übergäh und zwei defdigi Niederlage bi de Spiel!! | |
| Datum: | 22.9.2006 14:32 |
| Name: | Stephan |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @Cat: Demfall Glück gha! @Cat II: Bisch mit em Auto z'schnell unterwegs gsi? @Rescht: Z'friede mitem Spielplan, oder? | |
| Datum: | 21.9.2006 12:49 |
| Name: | the cat |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @ steph......egal was nimmsch....nimm weniger!!!!! @steph zum 2.....fahre nöd öv!!!!! | |
| Datum: | 20.9.2006 23:38 |
| Name: | Stephan |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @Fabian: Wott Recht häsch, häsch Recht. Es richtigs Iesstadion sind Diners Arena, dä Schlumpfweg, sMurmeliflitzer Stadion und dergleichen in der Schweiz. @Cat: Sie sorry, aber dass tuen ich mir nöd Freiwillig a. @Cat II: Bisch au verhaftet worde im Tram? @Krassimir Balakov: Meischter, Schwiizer Meischter zum 28te Mal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!! | |
| Datum: | 20.9.2006 16:40 |
| Name: | the cat |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| gähn...... | |
| Datum: | 20.9.2006 14:52 |
| Name: | fabian |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @ the cat. nei, ich gang lieber ines iishockeystadion ;-)) immerhin händer jetzt scho 3 pünkt. | |
| Datum: | 18.9.2006 13:15 |
| Name: | the cat |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| ...isch wenigschtens öpper vo dä dukes-chlotefraktion i dä halle hüt? @stephan: gryfesee überlebt oder bisch no dra? | |