E-Commerce Warenkorb Shopsystem

Gästebuch

Ihr Eintrag:

Code:
Ihr Name:
Ihre E-Mail:
Ihre Homepage:
Kommentar:
Vorherige Einträge | Weitere Einträge

Datum: 28.9.2006 13:17
Name: The Butcher
Homepage:
Kommentar:
@Schnägg: Dämfall Feriä für Seniorä...Schöni Feriä!


Datum: 28.9.2006 9:32
Name: Schnägg
Homepage:
Kommentar:
@fleischchügeli
Ich wird nöd, ich bischo lang... flüchte id ferie...


Datum: 28.9.2006 9:26
Name: the Butcher
Homepage:
Kommentar:
Nei Dä Schnägg isch nöd däbi.......


Was isch los wirsch Aaaalt



Datum: 28.9.2006 9:19
Name: Schnägg
Homepage:
Kommentar:
@dukes
Ich wünsch eui e genials Weekend!!! Machet eusem Ruef e kei Schand!!! Das heisst: Gäbet Gas!!! Känne chunt vorem 6si vom Usgang zrugg, ufem Iis übergäh und zwei defdigi Niederlage bi de Spiel!!


Datum: 22.9.2006 14:32
Name: Stephan
Homepage:
Kommentar:
@Cat: Demfall Glück gha!

@Cat II: Bisch mit em Auto z'schnell unterwegs gsi?

@Rescht: Z'friede mitem Spielplan, oder?


Datum: 21.9.2006 12:49
Name: the cat
Homepage:
Kommentar:
@ steph......egal was nimmsch....nimm weniger!!!!!

@steph zum 2.....fahre nöd öv!!!!!


Datum: 20.9.2006 23:38
Name: Stephan
Homepage:
Kommentar:
@Fabian: Wott Recht häsch, häsch Recht. Es richtigs Iesstadion sind Diners Arena, dä Schlumpfweg, sMurmeliflitzer Stadion und dergleichen in der Schweiz.

@Cat: Sie sorry, aber dass tuen ich mir nöd Freiwillig a.

@Cat II: Bisch au verhaftet worde im Tram?

@Krassimir Balakov: Meischter, Schwiizer Meischter zum 28te Mal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!


Datum: 20.9.2006 16:40
Name: the cat
Homepage:
Kommentar:
gähn......


Datum: 20.9.2006 14:52
Name: fabian
Homepage:
Kommentar:
@ the cat.

nei, ich gang lieber ines iishockeystadion ;-)) immerhin händer jetzt scho 3 pünkt.


Datum: 18.9.2006 13:15
Name: the cat
Homepage:
Kommentar:
...isch wenigschtens öpper vo dä dukes-chlotefraktion i dä halle hüt?

@stephan: gryfesee überlebt oder bisch no dra?