
| Datum: | 18.9.2006 8:57 |
| Name: | the cat |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| ....bisch du dä einzig wo dä summer überrläbt hätt vo dä dukes......shit......sind halt scho zärtlichi gwächs... | |
| Datum: | 17.9.2006 11:02 |
| Name: | Stephan |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @ZSC: Ich sueche no Pünkt. En Helm han ich scho...Tuble! | |
| Datum: | 11.9.2006 14:41 |
| Name: | the cat |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @ all: suche noch schwarzen bauer spielerhelm!!!! | |
| Datum: | 7.9.2006 9:54 |
| Name: | the cat |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @ all: Testmatch ZSC Lions gegen Kloten auf der KEK!!!! | |
| Datum: | 4.9.2006 11:50 |
| Name: | the cat |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @ all: he das sieht ja gut aus in eberg am samstag im yuki...... @ steph: lueg mal ufem verteiler ob alli debi sind bi däm mail vom bossy wägem weekend....han bis hüt no nüt...... | |
| Datum: | 1.9.2006 13:34 |
| Name: | Sniper |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| ich beneide EUCH richtig. weiss jetzt schon wie nächste saison gespielt wird!!!! was für ein hüftschwung :-)) | |
| Datum: | 31.8.2006 20:48 |
| Name: | The Butcher |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| http://www.yucatan.ch/frameset.htm | |
| Datum: | 30.8.2006 22:04 |
| Name: | laebison |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @steph ich han das mail vom bossy nie becho... | |
| Datum: | 30.8.2006 17:33 |
| Name: | Stephan |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| @Sniper: Will du en guete Mensch bisch?!? | |
| Datum: | 30.8.2006 8:33 |
| Name: | Sniper |
| Homepage: | |
| Kommentar: | |
| bin mich grad am fröge wieso ich de biitrag scho zahlt han!!!!!!!!!!!!!!! | |